Sunday, March 6, 2011

stress?

what the hell. argh.. stressnya aku. mggu ni aku agak stress. stress tahap gaban dah ni. pg ni, aku bgun awal sket. walau hari cuti pon, slalu lepas zohor bru bgun, tp ari ni agak awal sedikit la. dlm kol 11 dah bgun. xtau la nape semnggu ni aku rase agak serabut. serabut sgt seyh. 1st yg aku sgt2 serabut ialah kerja english (effective reading). pergh.. bnyk beb nk kena wat. nk kena cari article lah, journal lah, pastu nk paraphrase la. dah la aku stuck nk cari article. susah kot nk cari article yg ade kena mengena dgn tajuk aku ni. kalau jumpa pon, agak cipot la. nk kena ade 6 article. tp bru jumpa 1 je. huhu. sedeyh2. rase mcm nk tukar tajuk je. tp dah terlmbt. stress nya aku. arghhh. sakit jiwa aku di buatnya. dah la nk kena anta khamis ni. agak2 korg sempat x aku nk buat kerja ni? jadual stdy aku sgt bz kot. mybe sempat kot. tp dgn kerja yg cincai sahaja lah. ok2. 2nd yg aku agak stress sbb mggu ni jgk, lecturer aku bnyk yg xde. aku nk stdy beb. dorg lak amik cuti lame2. aduh. haha. budjet mcm aku nk sgt stdy. haha. kalau korg nk tau, aku ni mls orgnya. so bab2 stdy ni mmg liat la sedikit. so memandngkn lecturer aku xde utk semggu ni, aku rase agak ley release r sedikit tension ni. ape yg aku perlu buat, siapkn kerja english aku dgn segera. kalau di tangguhkn, lg tension aku dibuatnya. bnda pon kerja berpartner, so ley cpt r siap. so yg ke3, aku agak stress dgn cuti aku. korg xrase ke cuti 2 ari tiap2 mggu susah nak hilangkn segala penat dan mslh? aku rase patot di beri cuti 3 ari la semggu. ley r gak merasa lamenya cuti. haha. ape pon, cuti tetap cuti. kerja tetap kerja. as student, aku akan wat la homework2 aku. even bnyk mne pon, kena gak siapkn and anta. mrkh coursework tu beb. kalau xbuat, confirm2 la xde mrkh. .........
post ni aku buat setelah bgun nya aku dr tdor ke dua utk ari ni. 1st bgun td kol 11, mkn ape sume, then tdo blk..... bgun je tdo, teros aku menghadap pc aku ni utk berblog. hope ari ni, lebih baik dr smlm, n ari esok lebih baik dr ari ni. so esok aku nk tdor 3 kali lak. haha. sekian wslm.

No comments:

Post a Comment